凉笮笙

【所有文字禁止转载使用谢谢】
【业渚出坑】

We Don't Talk Anymore
We Don't Talk Anymore - 双笙、囧菌
We Don't Talk Anymore
双笙、囧菌
We Don't Talk Anymore(翻唱)

推荐很喜欢的一首歌w 这首歌的歌词也非常适合来写一个故事【虽然可能是把刀_(:зゝ∠)_】

【歌词】

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

we don't talk anymore

我们不再交谈了

we don't talk anymore

我们沉默了

like we used to do

就像以前一样

we don't laugh anymore

我们不再欢笑了

what was all of it for

这究竟是为什么

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

like we used to do

就像以前一样

i just heard ya found the one you're been lookin

我刚刚听说你找到了你一直在寻找的另一半

you're been lookin'for

你在寻找

i wish i would're known that wasn't me

我希望那不是我所了解的自己

cause even after all this time i still wonder

因为甚至在这一切过后我还在疑惑着

why i can't move on

为什么我跟不上你的脚步

just the way you dance so easily

即使你跳舞的脚步是如此易懂

don't wanna know

我也不想知道

the kinda dress you're wearin' tonight

你今晚穿着什么样的服装

if he's holdin'onto you so tight

如果他今晚紧握你的手

【这里这个他暂定学秀w 大概是a舞会上业遇见了正在执行任务的渚和被渚拜托来当他舞伴的学秀_(:зゝ∠)_】

the way i did before i overdosed

就像我从前那样

should've known your love was a game

我早应该知道你给的爱只不过是场游戏

now i can;t get'cha out of my brain

如今我无法把你从我的记忆中抹去

ooh it's such a shame

噢~这真是太羞愧了

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

we don't talk anymore

我们不再交谈了

we don't talk anymore

我们沉默了

like we used to do

就像以前一样

we don't laugh anymore

我们不再欢笑了

what was all of it for

这究竟是为什么

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

like we used to do

就像以前一样

i just hope you're lyin'next to somebody

我只是希望你躺在最爱的人身旁

know it's hard

我知道这很难

to love ya like me

很难爱他犹如我爱你那么深

must be a good reason that you're gone

这是你离开的一个完美借口

every now and then

常常地~~

i think you might want me to come show up at your door

我想,你可能也希望我出现在你家门口

but i'm just too afraid that i'll be wrong

不过我很害怕是我想的太多

don't wanna know

也不想知道

if you're lookin'into her eyes

如果你看着她的眼睛

if she's holdin'onto you so tight

如果她紧握你的双手

【这里的她就定茅野啦】

the way i did before

就像我之前那样

i overdosed

我早应该知道

should've known your love was a game

应该知道你给的爱只不过是场游戏

now i can't get'cha out of my brain

如今我无法把你从我的记忆中抹去

ooh it's such shame

噢~这真是太羞愧了

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

we don't talk anymore

我们不再交谈了

we don't talk anymore

我们沉默了

like we used to do

就像以前一样

we don't laugh anymore

我们不再欢笑了

what was all of it for

这究竟是为什么

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

like we used to do

就像以前一样

don't wanna know

我也不想知道

the kinda dress you're wearin'tonight

你今晚穿着什么样的服装

if he's givin'it to you just right

如果他今晚紧握你的手

the way i did before

就像我从前那样

i overdosed

我早应该知道

should've known your love was a game

应该知道你给的爱只不过是场游戏

now i can't get'cha out og my brain

如今我无法把你从我的记忆中抹去

ooh it's such a shame

噢~这真是太羞愧了

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

we don't talk anymore

我们不再交谈了

we don't talk anymore

我们沉默了

like we used to do

就像以前一样

we don't laugh anymore

我们不再欢笑了

what was all of it for

这究竟是为什么

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

like we used to do

就像以前一样

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

the way i did before

就像以前一样

we don't talk anymore

我们不再和对方说话了

ooh it's such a shame

噢~这真是太羞愧了

we don't talk anymore

我们都沉默不语


© 凉笮笙 | Powered by LOFTER